streda 22. júna 2016

Sylvia Day- Obnažená


Ahojte knihomoli :-)
Už sa nám pomaly blížia naše dlho očakávané prázdniny a s nimi aj kopec voľného času. Tak som sa teda rozhodla svoj repertoár trochu osviežiť a to knihou Obnažená (Bared to you) od Sylvie Day. Sylvia je pre mňa novou autorkou no veľmi rýchlo som si zvykla na jej štýl písania. Obnažená je prvou časťou série Crossfire, ktorá opisuje príbeh mladej asistentky Evy a očarujúceho magnáta Gideona Crossa. Obaja majú za sebou ťažké chvíľe. Eva stretáva Gideona vo firme v ktorej začína pracovať ako asistentka. Od tohto momentu príbeh naberá rýchly spád. Jeden druhému odhaľujú tie najintímnejšie zákutia svojej duše a pomaly prichádzajú na to že sú si súdený.
Hneď po začatí čítania som ostala zaskočená a ak ste už čítali sériu 50 odtieňov sivej tak viete prečo.
Tieto dve knihy boli skoro navlas rovnaké! Až na viac erotiky...

Ide o erotickú literatúru takže je asi jasné že nechýbali štipľavé scény, ktoré tvorili podstatnú časť knihy. Ľudia si vo všeobecnosti myslia že v takýchto knihách ide len o "posteľné scény" čo je však aspoň podľa mňa veľký omyl. Tieto knihy majú svoj charakter, dej, príbeh a postavy svoje osudy. Príbeh a osudy postáv sú často ešte zaujímavejšie a lepšie prepracované. V tomto prípade šlo na rozdiel od 50 odtieňov sivej o zvrátenosť oboch postáv. Každý z nich, aj Eva aj Gideon  majú svoju temnú minulosť, bolestivé spomienky a skúsenosti ktoré strpčujú ich spoločenský aj osobný život. Musím povedať že dej bol super-dynamický, teda aspoň zo začiatku sa s tým autorka neprplala a skočila rovno na vec. Životné príbehy postáv, najmä ten Evin, boli veľmi pekne premyslené  no ako som už spomenula, skoro celý dej bol zameraný na tie najpikantnejšie scény a nebolo by od veci trochu viac sa venovať samotným vzťahom. To je asi jediné mínus pre túto knihu.Mne osobne sa táto knihy páčila a už sa neviem dočkať na pokračovanie série Crossfire.






   












Knihu mi poskytol partner


   




-CAMERON-

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára