piatok 17. júna 2016

Upírska akadémia 4: Krvavý sľub



Krvavy slub (Upirska akademia 4) (Richelle Mead)Páni, to bol ale týždeň! Máme tesne pred uzatváraním známok a u nás sa skúša jedna radosť. Známky len tak svištia vzduchom. Na napätej atmosfére nám dosť pridávalo aj počasie. V jednom kuse sparno ktoré občas vystrieda náhly príval hustého dažďa. Našťastie už máme piatok a môžem si dovoliť vypnúť aspoň na tých pár hodín kým si zase sadnem ku knihám. Bez ohľadu na vyťaženosť som si ale sadla a popracovala  na pár článkoch. Tento krát to bude Upírska akadémia 4: Krvavý sľub.

   V pokračovaní tejto úžasnej upírskej série stojí hlavná hrdinka Rose pred jedným z najvážnejších rozhodnutí svojho života. Musí sa rozhodnúť medzi ochraňovaním svojej najlepšej kamarátky a zverenkyne Lisy alebo strastiplnou cestou do Ruska, kde sa skrýva človek ktorého nadovšetko miluje  no sľúbila mu,  že ak ho unesú najtemnejšie  bytosti ich sveta (strigoji) alebo ak sa dokonca sám premení- ukončí jeho utrpenie a zabije ho. Rose je skvelá a silná bojovníčka no sama si nie je istá či dokáže naplniť sľub ktorý Dimitrimu dala.

Kniha sa začínala aj končila dynamicky ako tomu bolo aj pri predošlých dieloch tejto série. Dej bol okorenený psychickými pochodmi hlavnej hrdinky, jej pochybnosťami a starosťami. Autorka tiež pridala nové postavy ktoré dobre vsadila do deja práve vo chvíli keď dej potreboval vdýchnuť ďalší nápad.  Kniha bola znova (aspoň pre mňa) trochu depresívna. Celý príbeh som dosť prežívala so samotnou hrdinkou a znova mi netrvalo ani deň kým som sa dostala na posledné stránky. Richelle Mead je autorka ktorej som doteraz nič nevytkla a tak je tomu aj pri tomto pokračovaní. Nikdy nesklame čitateľove očakávania.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára